Finance & HR Administrator
Naaldwijk
In deze financieel administratieve functie heb je binnen een klein bedrijf van 25 medewerkers een breed takenpakket, waarbij de focus ligt op de financiële administratie. Je bent verantwoordelijk voor het vastleggen, controleren en uiteindelijk verbeteren hiervan. Het is belangrijk dat je affiniteit hebt met personeelszaken en dat je graag breed betrokken bent binnen de organisatie.
Ervaring met alle facetten van de functie is geen must, zolang je goed onderlegd bent op het gebied van finance door opleiding of ervaring. Bij deze functie hoort een gedegen inwerktraject van drie maanden waarin je wordt meegenomen in facetten die voor jou nieuw zijn. Wanneer je alles eigen hebt gemaakt, is het mogelijk om vooruit te kijken. Een nieuw boekhoudsysteem, meedenken in projectrapportages of op een andere manier dieper de financiën induiken, alles is mogelijk.
Wat ga je doen?
Wat neem jij mee?
- Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding in een financiële richting
- Minimaal één jaar ervaring in een financieel administratieve rol
- Goede kennis van Microsoft Office, met name Excel
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Je bent integer, nauwkeurig en analytisch
Wat bieden zij jou?
- Een zelfstandige en afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid
- Pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer
- 24 vakantiedagen op basis van fulltime
- Mogelijkheid tot het volgen van functiegerelateerde opleidingen
- Een informele werksfeer waarin samenwerken en initiatief nemen wordt gewaardeerd
- Een moderne kantooromgeving
Over het bedrijf
Onze opdrachtgever is een mkb-bedrijf van ongeveer 25 medewerkers, dat bijna 25 jaar actief is als creatief en vakgericht interieur- en standbouwbureau. Ze zijn gespecialiseerd in het ontwerpen en realiseren van maatwerkoplossingen voor zowel binnen- als buitenland, van eerste concept tot oplevering. Het bedrijf is gevestigd in Naaldwijk in een recent volledig gerenoveerd pand, een echt visitekaartje voor de branche waar ze in zitten.