Finance & HR Administrator

Naaldwijk

In deze financieel administratieve functie heb je binnen een klein bedrijf van 25 medewerkers een breed takenpakket, waarbij de focus ligt op de financiële administratie. Je bent verantwoordelijk voor het vastleggen, controleren en uiteindelijk verbeteren hiervan. Het is belangrijk dat je affiniteit hebt met personeelszaken en dat je graag breed betrokken bent binnen de organisatie.

Ervaring met alle facetten van de functie is geen must, zolang je goed onderlegd bent op het gebied van finance door opleiding of ervaring. Bij deze functie hoort een gedegen inwerktraject van drie maanden waarin je wordt meegenomen in facetten die voor jou nieuw zijn. Wanneer je alles eigen hebt gemaakt, is het mogelijk om vooruit te kijken. Een nieuw boekhoudsysteem, meedenken in projectrapportages of op een andere manier dieper de financiën induiken, alles is mogelijk.

32 - 40 uur
€40.000,- tot €62.500,-
Minimaal één jaar ervaring

Wat ga je doen?

Als Financieel Medewerker zorg je voor een correcte en actuele financiële administratie van verschillende bv’s. Je verwerkt facturen, betalingen en boekingen, verzorgt de btw-aangiftes, brengt algemene en loonkosten in kaart en levert stukken aan bij de accountant die verantwoordelijk is voor de rapportages en de jaarrekening. Eerst zorg je dat de basis goed staat, daarna is er ruimte om verder te groeien. Je ondersteunt bij de salarisadministratie door de externe partner te voorzien van de juiste informatie en denkt mee over het verbeteren van financiële processen.
 
Naast je financiële werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor een deel van de personeelszaken. Je houdt de verlof- en verzuimregistratie bij, stelt arbeidsovereenkomsten op en denkt mee over een soepele uitvoering van andere processen op dit gebied. Je bent de vraagbaak voor zowel finance als HR en ondersteunt de directie met jouw kennis en overzicht. Je neemt actief deel aan vergaderingen, notuleert waar nodig, onderhoudt contact met externe partijen en zorgt dat informatie tijdig en overzichtelijk beschikbaar is.

Wat neem jij mee?

  • Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding in een financiële richting
  • Minimaal één jaar ervaring in een financieel administratieve rol
  • Goede kennis van Microsoft Office, met name Excel
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je bent integer, nauwkeurig en analytisch

Wat bieden zij jou?

  • Een zelfstandige en afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid
  • Pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer 
  • 24 vakantiedagen op basis van fulltime
  • Mogelijkheid tot het volgen van functiegerelateerde opleidingen
  • Een informele werksfeer waarin samenwerken en initiatief nemen wordt gewaardeerd
  • Een moderne kantooromgeving

Over het bedrijf

Onze opdrachtgever is een mkb-bedrijf van ongeveer 25 medewerkers, dat bijna 25 jaar actief is als creatief en vakgericht interieur- en standbouwbureau. Ze zijn gespecialiseerd in het ontwerpen en realiseren van maatwerkoplossingen voor zowel binnen- als buitenland, van eerste concept tot oplevering. Het bedrijf is gevestigd in Naaldwijk in een recent volledig gerenoveerd pand, een echt visitekaartje voor de branche waar ze in zitten. 

Neem vandaag nog contact op

Finance jobs

Andere vacatures